Design by: Josefin

I'm in love with you

Haha, grejen är att jag och Åsa har haft den roligaste eftermiddagen på länge. Vi åkte omkring i hennes bil i typ två timmar ute på landet. Vi hittade stigar, som vi körde bil på, trots att det inte var vägar. Vi var i stan, men blev kissnödiga, så vi åkte ut i skogen för att tömma oss en aning. Dessutom har vi sjungit tokhögt och tagit stämmor till alla låtar vi älskar på hennes skiva. Tack tack tack, för jag hade verkligen sjukt roligt! Dessutom blev vi så glada när vi fick sluta tidigt att vi slog på stort och tog en fika. Vi fikar och äter alldeles för mycket, men det är ingen annan än den tomma plånboken som klagar. Vi tog varsin semla med vaniljkräm och efter det var vi mätta i flera timmar. Så inget mer småätande idag inte.

På vägen hem hämtade vi upp Marcus. Så nu är jag glad och nöjd när jag fått kramas hela eftermiddagen. Nu är han och tränar och återkommer inte förrän imorgon. Vi lagade lite mat förut, och i mitt hem kan köttfärssås inte bli annat än succé. Ni aaanar inte hur mycket jag älskar köttfärssås! Ska skriva om det i Sofies utmaning sen. Kan dock hända att den inte blir skriven förrän imorgon. Jag gör som vanligt allt lite sent.

Har även hunnit få en liten utskällning av min mamma, på grund av att mina studier inte går så lysande. Eller, resultaten är ju bra, men dom skulle ju kunna vara bättre om jag bara ansträngde mig lite. "Tänk på att det här är sista terminen!" Gaah, påminn mig inte!



Jag glömde visst att jag och Marcus har varit tillsammans i en måndad nu. Haha, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback