Design by: Josefin

it won't be long before the days are brighter

Jag är fortfarande irriterad, även om vissa besked under dagen underlättar humöret något. Att Marcus är här dagarna i ända hjälper också till en del. Men nu är han i ishallen. Haha. Ingen idé att jag fortsätter skriva det. För, i princip, varje gång jag bloggar är det för att jag sitter vid datorn på grund av att han är på någon form av ishockeyaktivitet. Så, kommentarer angående var han är någonstans är överflödiga numera.

Äum, sitter i soffan med ett halvt öga på Island-Sverige i Handbolls-EM samtidigt som jag försöker göra klart kära Fredriks uppgift i Marknadsföring. Jag tror jag spyr på det ämnet snart.

Marcus har för övrigt styrt upp idag så jag kan lägga in låtar och liknande på min mobil. Var lite lätt upprörd tidigare under eftermiddagen då jag insåg att jag faktiskt inte är så teknisk som jag vill framstå. Men äh, jag är glad att det funkar. Nu har jag ett antal sköna låtar att vakna till på morgonen.

Nu ringde hockeyspelaren. Han borde fixa ett körkort så att jag i lugn och ro kan sitta framför tv:n utan att behöva hämta honom. Aja, jag gillar honom ändå.

Kommentarer
Postat av: cilla

du är också en tjurpuppa, puss på oss

2008-01-17 @ 21:28:24
URL: http://camh.blogg.se
Postat av: Anonym

han är väl 91:a, då får han inte körkort förens nästa år, haha!

2008-01-18 @ 13:04:23
Postat av: sofie

jävla smart slutsats av anonym där! haha

2008-01-18 @ 13:06:34
URL: http://sofiep.blogg.se
Postat av: Sara

Haha, bra att någon är uppmärksam. Jag är väl medveten om hur gammal han är. Körkortsgrejen var mest ett skämt. Det är inte så himla jobbigt att hämta honom ibland.

2008-01-18 @ 13:25:44
URL: http://saraskoog.blogg.se
Postat av: Anonym

är han 91a? oj

2008-01-18 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback