Design by: Josefin

keep up

Ekonomiprovet som har hängt över mig sen skolan slutade innan jul närmar sig med stormsteg. Om en timme och en kvart är det dags och just nu känns det inte som att jag varken vill eller orkar engagera mig. Det går som det går, helt enkelt och det kommer ändå sluta med att jag får VG i betyg. För så slutar det alltid. Eller, åtminstone i hälften av mina avslutade kurser. Och grejen är väl den att det finns inte mycket jag hade kunnat göra för att höja upp dom till samma nivå som den andra hälften. Jag hatar att ligga i VG-facket. Tänkte att det skulle ta slut någon gång. Men det gör det nog inte.

Dags för Organisation&Ledarskap nu. Jag gillar det inte. Framför allt inte eftersom vi har en uppgift som ska in på fredag och jag har, helt enkelt inte tid att göra den. Så enkelt var det med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback