Design by: Josefin

let the sun refuse to shine

Ja, igår hade jag födelsedag. Det var inget att direkt blogga om och jag satt faktiskt inte vid datorn på hela dagen. Förutom att Marcus var här så var det en dag som inte riktigt gick som jag ville. Inte för att jag är missnöjd med saker jag fick eller något sånt, utan för att det gick så himla dåligt för mig hela tiden. Min mobil fick fnatt och nu går det inte att skicka sms. Inte att ta emot sms heller, för den delen. För att göra det hela enkelt kan man säga att hela sms-funktionen är ur funktion. Jag kan inte ens gå in i någon av mapparna, typ inkorg, utkorg osv. Och jag blir handikappad av att inte kunna skicka sms! Så vi fick helt enkelt sätta i mitt SIM-kort i Marcus telefon och då blev jag glad när jag iallafall fått ett antal fina grattis-sms. Tack tjejer! Idag satte jag dock i kortet i min gamla mobil, dvs den jag hade innan LG:n kom in i bilden. Så ja, det är inte den nyaste telefonen på marknaden. Men vafan!

Nu ska jag duscha, sen äta frukost. Den här veckan ska gå i pluggandets tecken. Jag ska faktiskt vara duktig. Och det börjar redan idag. Sådäså. Idag kommer förrresten den nya syon och ska snacka lite om högskolor och shit. Det närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback