Design by: Josefin

now and forever, my love

Jackan hade återvänt och det innebär att jag nu har beställt den! Gaaah, I like! Hoppas den är lika fin som på bilden, för då kommer jag bli apnöjd och använda den heeela tiden! Eller, måste kanske lämna lite utrymme för mina andra vårjackor också. Men det löser sig.

Imorgon kommer mina älskade classmates och Järngänget-medlemmar hit och lagar lite mat och äter och så. Vi ska mysfira min födelsedag lite grann. Tidig hemgång för Vingåkersborna som ska lira JSM-kval hela helgen. För mig och Åsa vet man aldrig hur det slutar. Idag har snacket gått om utgång. Tiden lär utvisa hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: fia

ut med dig 19åringen, jag har inte träffat dig på kholms gator sedan jag hade ner din pizza! :D

2008-01-31 @ 19:57:47
URL: http://fialindfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback