Design by: Josefin

take me to heaven

Det blev ingen film igår. Jag däckade efter reprisen av Andra Avenyn, och tur var väl det. Marcus kom inte hit förrän vid halv 2, och hade jag varit vaken ända tills dess hade jag vandrat omkring som en zombie idag.

Grattis Ellen Lindar som tog körkort igår! Det var inte en dag för sent! Hon kör rätt bra också, kan jag meddela.

Nu bloggar jag endast för att jag håller på med en uppgift i Marknadsföring, som jag egentligen inte alls har någon lust med. Blogga innebär alltså en välbehövlig paus. Jag älskar att jag behöver pauser efter en halvtimme. Jag blir aldrig någon bra pluggare.

Jag överväger om jag ska träna ikväll eller inte. Fast jo, det är nog MAQ, och det kanske är bra för mitt lår. Dessutom får man höra laguttagningen live, vilket alltid är positivt.

Nu kommer Marcus snart. Det blir great!

Det här blev också lite punktformsaktigt. Vilket jävla ord. Existerar det över huvud taget? Svenska Akademien nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback