Design by: Josefin

talk to me

Varför denna ständiga anonymitet? Jag har faktiskt aldrig förstått mig på den saken. För att bringa klarhet i saker kan jag bara meddela att Marcus, min pojkvän, är född 1991. För vissa låter det kanske jättekonstigt och helt otänkbart att vara tjej och tillsammans med någon som är två år yngre. Hittills har inte det ställt till några som helst problem för mig. Jag kan erkänna att det faktiskt kändes lite främmande i början, men det var inte direkt något som jag behövde fundera speciellt noga över, eftersom jag faktiskt blev störtförälskad och sen kär ganska omgående. Så enkelt är det med det.

Och är det någon som har stora problem med detta så är jag öppen för en diskussion, men inte med någon som inte vågar erkänna vem man är.


Nu ska jag sminka på mig lite och sen åka ut till Cilly Hilly. Det blir trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback