Design by: Josefin

times square can't shine as bright as you

Orkar inte skriva om Sälen nu. Kan avslöja att det var underbart och att jag älskar sällskapet! Ångrar inte resan en sekund. Jo, en liten kanske. Men nu är jag hemma och är sjukare än någonsin (under den här sjukdomsperioden). Jag har alltså varit sjuk sen några dagar innan skolan slutade, dvs typ sen 17 december eller något. Fuck! Nu har jag feber också.

Marcus kommer sen. Gaaah, vad jag har saknat! Enda anledningen till att den här veckan har varit lite småjobbig. Trodde jag skulle dö ett par dagar där. (Töntigt, jag vet.) Men jag lever, och om typ två och en halv timme kommer han. Han är givetvis i Stockholm och spelar hockey. Är det inte underbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback