Design by: Josefin

you can kiss away the pain

Idag har jag tre problem av lite olika stora art. För det första är jag jävligt snorig, vilket stör mig oerhört mycket eftersom jag har varit förkyld konstant i en och en halv månad och jag tänkte att det kanske skulle ge med sig någon gång. Men det skulle det visst inte. För det andra så är jackan jag skulle beställa slut. Har ingen aning om hur det har gått till. Låter lite orimligt att alla storlekar tog slut mellan 22.30 och 08.00 imorse. Så det är jag lite galen på för tillfället. Hoppas att den snart dyker upp igen.

Och sist, men inte över huvud taget minst, så ska Marcus åka till Gotland och spela hockey i helgen. Och om jag inte avvarar pyttelite tid för honom idag kommer vi inte kunna ses över huvud taget förrän på måndag, och det är verkligen evigheter med våra mått mätt. Äh, jag klarar mig. I förrgår kändes det inte alls jobbigt. Men inatt kändes det som jag skulle börja grina.

Skolan kallar. Fuck ekonomiprovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback