Design by: Josefin

you loves leftovers

Har haft en trevlig dag nere i Duveholmshallen. Mycket fotboll har det blivit, och det är väl rätt åt mig som inte har sett en enda match i Specce Cup i år. Haha. Dessutom gjorde jag lite nytta under dagen. Jag hejade fram mitt kära lag till en finfin semifinalplats, där det tyvärr blev förlust mot Haninge som vann hela turneringen. Jag hejade också lite på F93 som vann hela cupen och liiite på Julitas 95or som också vann sin. Vår tränares döttrar lirar i Julita och jag utgår från att man hade fått spö av den tuffingen Roger om man hejat på Flen istället. Haha. Jag tog det säkra före det osäkra. Satt även i sekretariatet ett tag. Jag skötte mig bra.

Nu ska jag snart åka ut till Marcus. Han ska bara komma hem från Stockholm först. Förvånad över att det varit hockeymatch? Nej, trodde väl inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback