Design by: Josefin

you make me smile

Kors i taket! Jag sitter här helt färdig fast det är minst en kvart kvar till Ellen kommer och hämtar upp mig. Detta trots att jag gick upp en halvtimme senare än vad jag tänkt från början. Att jag är klar i så god tid kan kanske bero på att jag struntade i att tvätta håret. Jag ska ända bada sen när Marcus kommer, och vafan, huden dör ju om man håller på och duschar hela tiden. Så löd dagens teori. Dricker för övrigt en smoothie till frukost. Jag borde börja göra egna istället för att köpa. Får ta och styra upp det där, tror jag. Det blir ju dyrt i längden annars.

Jag ska klippa mig på lördag. Jag har väntat alldeles för länge, kan jag säga. Så det ska bli skönt. Håller som bäst på och funderar om jag ska färga eller låta allt växa ut?! Och om jag ska färga har jag lite halvproblem med att bestämma mig för hur jag vill se ut. Aja, det här är väl smådetaljer egentligen. Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback