Design by: Josefin

you tell me that you need me

Inget religionsprov idag, vilket är till lättnad för, i princip, samtliga klassmedlemmar. Ingen har direkt förstått vad det hela handlar om, och en genomgång under eftermiddagen ska nog leda till att det mesta klarnar. Och grejen är ju att vi ändå inte har speciellt mycket, över huvud taget, nästa vecka, så ett prov på torsdagen ska vi nog kunna klämma in.

Gårdagen hade att bjuda på en kort, men mysig fika med Ellen. Dessutom kom Marcus förbi också och följde med mig hem sen. Han var trött och la sig i min säng och sov en stund, och då passade jag på att läsa igenom kapitel 1-4 i Marknadsföringsboken, som vi ska ha prov på imorgon. Jag älskar Fredrik. Sen fixade Marcus lite med min systers nya iPod (hatar när hon har nyare och bättre grejer än jag!) och efter det åt vi mat och sådär innan vi begav oss hem till honom, där vi sov i natt för första gången på hur länge som helst. Men det var ju trevligt.

Får se vad den här eftermiddagen har att bjuda på. Kan hända att Marcus/hockeyspelaren/APU:aren kommer förbi en sväng hemma hos mig och kramas lite innan sin träning. Hope so. Marknadsföringsplugg också, I guess. Nu blir det spanska och jag och Cilla har inte gjort läxan. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback