Design by: Josefin

your heart is mine

Finns inte mycket att säga om den här dagen. Jag tog med mig Marcus på en liten utflykt till Eskilstuna. Fotboll stod på programmet, men matcherna var väl inte direkt något att hurra över. Dock synd om mitt lag som åkte ut. Men det var ju inte helt orättvist, faktiskt.

Nu har vi precis tittat klart på handbollen, och Sverige var sämst. Eller, rättare sagt: vi tittade inte klart på matchen. Så dåligt var det. Domarna borde skickas hem till Ryssland omedebart och fransmännen borde lära sig att inte göra folk illa i ansiktet hela tiden. Nu tänkte vi titta på film, men det går inte så bra att välja. Så det blir nog ingen film. Men det gör egentligen ingenting.

Kommentarer
Postat av: fia

haha jag gör mitt bästa! har ju skett en klar förbättring iaf. fika någon dag framöver? :)

2008-01-20 @ 18:35:23
URL: http://fialindfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback