Design by: Josefin

be strong

Tiden bara går och inte ett skit händer. Jag jobbar och jobbar och jobbar. Det känns verkligen inte som att jag gör annat. Var tog tiden vägen då jag skulle umgås med mina underbara vänner? Den verkar helt väck, det är en sak som är säker. Nu är det iallafall bara 7 dagar kvar på De La Rue. Sen tar jag en välbehövlig semestervecka och använder hela till en Göteborgsvistelse. Det känns bra. Först ska jag och Marcus bo med Annika och Robert, som alltså är Mackans syster och hennes pojkvän. När dom åker hem intar vi min familjs boende. Det kanske blir lite trångt, men det är väl mysigt. Typ.

Sängen kallar, och imorgon ska jag och Marcus ut och springa. Hur ska det gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback