Design by: Josefin

even forever don't seem like long enough

Ja, vi var faktiskt ute och sprang. Detta innebär att mina lår är fullkomligt döda och det är bara att tacka så mycket för att vi inte har någon trappa i vårt hus, det hade nämligen blivit min död.

Dessutom tackar jag grymt mycket för att helgen är här. För varje morgon som går blir jag tröttare och tröttare. Tur att det bara är en vecka kvar. Det hade nämligen inte krävs så många fler för att jag faktiskt inte skulle orka ta mig upp 05.50. Det är definitivt inte min favorittid på dygnet. Men som sagt, en vecka kvar och sen väntar en veckas semester i Göteborg med diverse sällskap. Det ska bli riktigt roligt faktiskt.

Ikväll går nog familjen ut och äter för att fira semestern. Det ska bli gott. Jag gillar mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback