Design by: Josefin

i found a reason for me

Long time, no see heter det väl. Helt klart ett påstående som stämmer fint in på den här bloggen. Jag är dock för feg för att skiljas från den. Vi har varit vänner länge nu. Nästan hela min gymnasietid faktiskt.

Jag har nu satt foten på De La Rue för sista gången. Åtminstone för den här sommaren. Jag ska aldrig mer lova att inte komma tillbaka. Det har nämligen inte gått så bra med dessa löften innan. Jag fick en fin hejdå-present och min grupp lät meddela att jag är varmt välkommen tillbaka. Dom sa till och med att det skulle bli tomt utan mig. Det var inte illa.

Ikväll blir det fest för att fira Jenny och Hanna som fyller år. Det ska faktiskt bli riktigt trevligt. Innan alla förberedelser börjar måste jag dock lämna tillbaka mormors bil. Vi får se när det blir.

Fick nyss sms från Moa som var sugen på GBG-gänget-reunion. Jag är inte den som är den. Saknar gänget som fan. Vad hände?

Kommentarer
Postat av: fiffi

ja, vad hände? vart tog alla vägen?! dags att ses igen. :D

2008-07-11 @ 17:05:30
Postat av: boe

jag kommer vad fan

2008-07-11 @ 17:31:38
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback