Design by: Josefin

i should be far on the road

Det blir inte mycket bloggande nu när min feta arbetsperiod har startat. I och för sig var väl det egentligen igår, så jag har kanske inte så mycket att skylla på. 75 timmar blir det under dom närmaste två veckorna, vilket är i princip full tid. Men på torsdag är jag ledig och jag hoppas på kanonväder då, för jag måste verkligen vara blekast i stan. Hoppas på en ändring på detta, även om det innebär att jag får steka lite solarium då och då. Jag är nämligen livärdd för att Marcus ska bli brunare än jag på Kreta. Det gäller alltså att ligga i lite nu innan. Det är faktiskt bara fem veckor kvar tills vi åker!

Nu tänkte jag plocka undan och iallafall försöka göra lite småfint så att familjen blir nöjd med mig när dom kommer hem. Det lutar åt imorgon, och eftersom jag jobbar då lär det inte bli så mycket gjort på hemmafronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback