Design by: Josefin

you take me higher

Det här vädret är verkligen heeelt underbart! När det är såhär kan man inte låta bli att älska svensk sommar. Stackars dom som befinner sig utomlands just nu. Jag tycker det är slöseri med pengar. Hoppas vädret är lite sämre när vi åker till Kreta. Idag är det bara fem veckor kvar! Gaah, jag längtar!

Nej, nu ska jag äta lite och sen fortsätta med min bok ute i solen. Jag skulle dock behöva ett bra boktips av någon. Jag läser nämligen Gömda för typ sjunde gången. Hmm.

Kommentarer
Postat av: sofie

läs ps i love you om du inte har gjort det. det är nog den bästa jag någonsin läst. men varning, se inte filmen. i love you, puss.

2008-07-24 @ 16:59:36
URL: http://sofiep.blogg.se/
Postat av: Caroline Nordberg

Något av Marian Keys?



Hej, föressten, vi saknar dig på jobbet ;-) Men nu har jag ju i och för sig semester!!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback