Design by: Josefin

all i can taste is this moment

Idag var jag och Åsa ensamma i skolan, ur Järngänget alltså. Jag blev överlycklig på matten när jag upptäckte att jag faktiskt kan det vi håller på nu. Jag och exponentialfunktioner är såhääär tajta! Första grejen på matte c som jag faktiskt kan innan jag ens har försökt lära mig. Fick även tillbaka det förra provet. Det stod klart och tydligt att jag klarade godkänt. Och det känns ju också väldigt bra. Sen hade jag och Åsa roligt på psykologin. Vi pratar som Bill och Bull...

Nu har jag varit hemma i en och en halv timme och har faktiskt inte åstadkommit så himla mycket, förutom att måla naglarna. Haha. Ska nog lägga mig och vila lite och bara längta till kvällen. Marcus kommer efter sina träningar, vilket blir hur bra som helst.

Och ja, nu är det lov. Det skriver ju alla i sina bloggar, så varför inte haka på den nya trenden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback