Design by: Josefin

for your eyes only

Ännu en totalt meningslös dag i skolan står på programmet. Jag kom till skolan vid kvart i elva för att ha en lektion, sen åt vi lite mandelfisk, var en sväng på stan och nu sitter jag och Cilla återigen i en datasal för att vänta på en spanskalektion. Och det har faktiskt inte varit varken kul eller befriande någon gång, och det är det inte idag heller. Så vi spontanbloggar lite, snokar runt på Facebook och i andras bloggar. Och när vi inte kommer på fler onödiga saker att göra, så sitter vi bara. Det är så det fungerar på tisdagar.
Imorgon ska vi på en liten mässa, eller vad man ska kalla det, på Safiren. Vi ska vara där klockan 10 och är sedan fria att gå därifrån när vi vill. Efter det är skoldagen slut. Och jag trodde aldrig att man över huvud taget kunde känna såhär, men för en gångs skull vore det skönt med en eller ett par fullspäckade skoldagar. Dock utan läxor och liknande. Men iallafall lektion stup i kvarten, så att man åtminstone sysselsatte sig med något.

Förut på stan hittade jag Marcus, så jag fick pussas lite iallafall. Wonderful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback