Design by: Josefin

heroes never die alone

Det blev ju inte mycket av den här eftermiddagen faktiskt. För att vara ärlig så har jag sovit bort den. Nu funderar jag över vad som vore skönast, en promenad i det fina(?) vår/vintervädret eller en dusch innan jag åker upp och hälsar på laget som har träning. Själv har jag ont i halsen, vilket inte direkt är till min förtjusning . Men lite umgänge med laget skadar väl aldrig.  Från träningen tar jag även med mig hockeyspelaren.  Och ja, han har tränat fotboll, men det känns mycket bättre att säga hockeyspelaren. Det är liksom tuffare att vara hockeyfru än fotbollsfru. Och jag är ju rätt tuff.

Kommentarer
Postat av: Boe

jag vet inte om jag håller med om det där med att det är coolare att vara hockeyfru... ;)

2008-03-20 @ 22:03:07
URL: http://sofiep.blogg.se
Postat av: Emelie

Attans då :D haha, vilken tabbe!

2008-03-23 @ 19:00:14
URL: http://apollonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback