Design by: Josefin

i can't let go

Sitter och jobbar med ett praktikfall i Organisation&Ledarskap. Sällskapet är ganska roligt, så det räddar den här lektionen en aning. Ska försöka bli klar med det här idag så att jag helt och hållet kan ägna mig åt Marknadsföring imorgon. Sen känns det faktiskt som jag är i fas. Eller, jag har ju ett par uppgifter i Psykologi som hänger över mig. Men dom kanske jag ska ta tag i så snart som möjligt så att inte läraren blir alltför irriterad.

Direkt efter skolan åker jag ut till min baby. Fick tillåtelse att ta bilen. Det är väl för underbart.
Tandläkaren imorgon. Får åka från Vingåker vid halv 8. Mindre skön tid. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback