Design by: Josefin

i just want you close

Jag sitter i en datasal och försöker skriva klart textanalysen som påbörjades igår. Men jag har verkligen ingen ork! Dessutom har jag fått ont i halsen. IGEN! Därför vågar jag inte träna ikväll. Var nog, trots allt, bra att jag tränade igår, även om det nog var det som gjorde att en ny förkylning bröt ut. Förhoppningsvis blir det här ingen långvarigt. För långvariga förkylningar är något jag verkligen har tröttnat på.

Jag har några småplaneringar för mitt lov. Jag gillar lov. Mestadels har jag tänkt umgås med min älskling och hitta på mysiga saker. Det kan inte bli bättre. Ska även jobba lite grann. Långfredagen, Påskafton, onsdagen (eller vad det nu var för dag) och nästa lördag. Tänk på pengarna!

Öland närmar sig också. Gah, det ska bli skoj! Dock innebär det att högskoleprovet ska skrivas. Men vafan, det går väl som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback