Design by: Josefin

i'd give up forever to touch you

Jag tror att jag har blivit en bloggare som har väldigt svårt med att blogga på helgerna när jag umgås för mycket. Då hinner jag inte sitta speciellt mycket vid datorn. Och jag hoppas att folk inte klagar sådär jättemycket iallafall. Helgen har bestått av jobb, match, mys och inte sådär fruktansvärt mycket plugg. Får väl ta igen det den här veckan då.

Sitter nu och håller på med marknadsföringen, men ska snart bege mig mot skolan där klassråd väntar. Kanske vore idé att styra klassfest?! Ska ta tag i det där.

Familjen har dessutom bestämt sig för att inte åka till Åre, så det blir ingen ensam vecka för mig och Marcus. Men det ska vi väl kunna klara oss utan. Det har ju funkat rätt bra hittills.

Påsklovet närmar sig, sakta men säkert. Det innebär, för det första, att det snart är dags för träningsläger. Och det ska ju bli skoj. Träningsläger innebär även Högskoleprovet, som ska skrivas i Kalmar! Heja Heidi, Maddan och mig! Man blir ju nervös bara av att inte vara hemma vafan. Haha. Men det ska vi nog klara av. Efter påsklovet sägs det, dessutom, att tiden går av bara farten och att studenten kommer vara här på nolltid. Jag vill inte att tiden ska gå så himla fort. Eller jo, lite kan den väl kanske snabba sig. Men vi behöver absolut inte överdriva. Jag gillar umgänget jag har i skolan. Läxor, inlämningar, prov osv kan dö, men det andra med skolan gillar jag. Aja, jag får väl gilla att jobba och chilla också då. Tjaaa.

För övrigt har vi uppspelning på musiken idag. Haha. Succé hörde vi?! Eller, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback