Design by: Josefin

is it ok if i keep you?

Dags för ytterligare ett gästspel i den här bloggen. För det måste ju kallas gästspel när man bara yttrar sig lite då och då. Usch, så dålig jag är. Idag blev det ingen skola, men jag har att göra, så man behöver ju inte tycka illa om mig i onödan. Dags att börja med den första rapporten som ska in i den stora uppgiften i Marknadsföring. Ja, det är nog idé, eftersom den ska lämnas in och redovisas på fredag. Och idag, Sara, är det måndag. Heja!

Den här helgen har jag, dessutom, varit en mycket dålig vän. Jag har totalt glömt bort två MYCKET kära vänners födelsedagar. Åsas i lördags och Rebeccas igår. Det får aldrig mer upprepas! Grattis mina älsklingar! Även om det är lite för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback