Design by: Josefin

out of the light

Efter min och Åsas shoppingtur har jag hunnit med att jobba, titta på Mello, pussas med Marcus och spela match. Kändes som en helt okej helg, även om jag faktiskt inte hann sova ut ordentligt. Därför ska det blir skönt med ett påsklov som jag kan göra vad jag vill med. Ett som är säkert är iallafall att mitt projektarbete ska börja ta form ordentligt och efter löning väntar ett besök i huvudstaden med Marcus. Jag ska nog försöka släpa med honom på bio också. Vi vann ju, trots allt, varsin biobiljett på Safiren förra veckan. Inte illa.

Igår när vi var på match, som vi vann med 4-3, i Köping så träffade vi Tobbe från En annan del av Köping. Han drack lite kaffe, frågade var fan Värmbol ligger och bad oss hålla käften. Det var underbara ögonblick.

Ikväll blir det nog träning och sen får vi se.

Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson

Haha, fan vad trevligt att träffa Tobbe. Han kan nog kallas Sveriges roligaste människa. ;)

2008-03-17 @ 13:59:34
URL: http://elinmarianilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback