Design by: Josefin

show me heaven

Ja, idag går jag omkring och bara alldeles förälskad igen. Ungefär som varje dag. Och ja, en vacker dag ska jag nog kunna sluta tjata om det också. Men det är bara alldeles underbart att vara kär! Jag hoppas att det aldrig slutar!

Idag har jag och Marcus haft en mysdag i Stockholm. Detta innebar en hel del lyckad shopping för mig. Det är värt varenda krona, även om Marcus högt och tydligt flera gånger har berättat hur otroligt fula ett par av skorna jag köpte är. Kan tilläggas att det är svarta tygskor från Monki, som ser ut som vilka skor som helst. Men han gillar dom inte. Äh, det är väl hans problem. Jag kom även hem med ett par blå pumps, en bikini från H&M, en vit och en röd klänning från Gina Tricot (Ja, dom där som nog ska likna Ameican Apparel. Och jag tycker det är töntigt, men dom är sjukt sköna.), en mörkblå klänning från Gina, en grön tröja från Adidas (kind of VCT-jacka) och det var kanske allt. Jag återkommer om det är något jag glömt. Det var förmodligen inget viktigt iallafall. Men ja, det var den lönen det. Inte mycket kvar nu. Får glädjas åt att studiebidraget kommer på måndag. Men nu är jag ju inte i så stort behov av kläder längre, så jag ska nog försöka hålla i dom här pengarna lite. Vi får se hur det går med den saken.
Annars har jag bara myst runt, kramats och pussats idag. Wonderful!

Imorgonkväll står 20-årsfest på programmet. Får se imorgon om det bli all in eller lugnt. Känns faktiskt som att lugnt vore skönt. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: jag älskar också peter nu! han var grym.

2008-03-29 @ 16:47:14
URL: http://sofiep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback