Design by: Josefin

tears never dry

Jag och Åsa gör alltid sånt här. Vi avslutade dagen med att göra en utflykt till Norrköping, där vi gjorde slut på pengar. Åsa gjorde (nästan) slut på lönen hon fick IDAG, och jag gjorde slut på allt jag ägde och hade (utom 75kr), plus 300 kronor som jag skrapade ihop i övriga familjemedlemmars plånböcker innan jag åkte. Typiskt. Det blir alltså till att leva på mindre än existensminimum i en och en halv vecka, innan den mycket efterlängtade lönen kommer. Ge mig nu!

För övrigt:
Nu blir det pizza och Så ska det låta. Det blir bra. Jag börjar jobba 08.00 imorgonbitti. Kul.
Min älsklingpälskling är i Stockholm och spelar hockeycup. Det är ju skoj för honom.
Jag vet inte om jag ska spela match på söndag? Kan man få be att bli kallad isåfall?
Jag har ett par skolgrejer som skulle behöva bli klara i helgen. Det blir nog inte så.

Kommentarer
Postat av: Å

men bara kap sara ;)

2008-03-16 @ 22:13:29
Postat av: Anonym

sara kom till skolan idag så vi kan spela upp musiken!

2008-03-17 @ 10:01:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback