Design by: Josefin

vulnerable

Finns inte mycket att säga. Bloggandet uteblir på grund av att jag går omkring och myser hela dagarna. Har i och för sig hunnit med att jobba både fredag och lördag också. Ja, det var väl det jag hade på hjärtat.

Sofie, jag är ändå tuffast för jag kan ju välja om jag vill vara hockeyfru eller fotbollsfru. Det kan variera lite beroende på årstid. Men egentligen är det ju hockeyfru jag är. Nu var det utrett.

Börjar känna en väldig längtan till sommaren. Jag ska bo på Värmbols IP. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: comamo

Jag kommer också att bokstavligen leva där. Så då kommer vi ju ses ganska ofta, istället för att springa in i varandra på Specce ibland.

2008-03-24 @ 15:05:14
URL: http://comamo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback