Design by: Josefin

will i see suspicion in your eyes?

Idag meddelade min tandläkare att jag faktiskt, till min stora fasa, måste dra ut en tand iallafall. Det tänker jag minsann inte göra ensam, så hoppas jag får en morgontid eller eftermiddagstid så att mamma kan följa med mig. Och om inte det går så får det bli pappa, och om inte han kan så måste någon annan erbjuda sig att följa med eller så skiter jag i det. Jag gillar inte tandläkaren!

Vaknade upp bredvid Marcus imorse. Det gillar jag.

Resten av den här dagen ägnas bara till plugg. Får se om jag ska träffa Felicia ikväll kanske. Har en känsla av att hon kan behöva det. Lilla raringen.

Som sagt, plugg plugg plugg. Och om jag ska vara ärlig håller jag ett öga på tv:n också, eftersom det är skidskytte för tillfället. Ska snart ta en liten lunchpaus för att sedan återgå till Marknadsföringen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback