Design by: Josefin

would i lie to you?

Är väldigt sugen på att göra några förändringar på min bloggdesign, men det största problemet är att jag inte har varken tid eller tålamod att sitta och pilla i stilmallen. Vi får se om jag tar tag i saken någon dag. Kanske får lite tid över på det mycket efterlängtade påsklovet? Den som lever får se. Och jag har ju faktiskt ändrat lite smått längst upp. Säkert ingen som lägger märke till ändå. Haha. Så, jag gjorde det väl för min egen skull då.

Nu har en stor tyngd precis avlägsnat från mina axlar, eftersom jag blivit klar med marknadsföringsrapporten som ska vara inne och redovisas på fredag. Mycket bra framförhållning för att vara jag. Och det känns faktiskt bra. Kanske något som jag skulle ta vara på?

Nu ska jag iallafall snart åka och hämta Marcus. Jag har tänkt att pussas lite, och ikväll ska vi på ishockey. Sådäså.

Kommentarer
Postat av: Gurrie

Hejsan. Ja, vi träffas på tok för sällan. Får ta en dejt på Åsen eller på Gastuberg som vi brukar ;). Kyssar

2008-03-13 @ 20:10:14
URL: http://comamo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback