Design by: Josefin

can't waste my time

Det var värst så spännande allt blev nu helt plötsligt. Blogg.se har bytt plattform och genast blev det otroligt mycket roligare att blogga! Eller kanske inte. Men det var nog inte heller just det som var meningen. Men om man ska vara allvarlig så tycker jag ändå att det kan vara lite småkul med lite förändring. Även om det ser i princip likadant ut.

Idag sov jag faktiskt till jag vaknade av mig själv. (Något som Marcus brukar efterlysa.) Vet faktiskt inte när det hände senast. Eller, om vi ska vara riktigt noga så var det nog i lördags när jag skulle upp och jobba. Jag vaknade ju innan klockan ringde, men jag tror faktiskt inte att det berodde på att jag sovit riktigt klart, utan snarare på ljudnivån i hemmet. Men det spelar ingen roll idag, för nu känner jag mig faktiskt utvilad. På den här knappa timmen som vaken har jag hunnit kolla igenom alla bloggar jag för tillfället anser är läsvärda, detsamma gäller bilddagböcker, läst kuriren (okej skumläst), gjort en smaskig toast med ost, skinka och soltorkade tomater samt druckit ett av mina dagliga glas proviva. Det ÄR faktiskt väldigt bra för magen. Dessutom är det gott, så det känns som att det är något där som inte riktigt klickar. Men men. Nu har jag dessutom testat alla smaker utom blåbär och nypon, som jag antar smakar som all annan typ blåbärs- och nyponsoppa, så jag tror inte jag kommer smaka dom heller. Jo, eventuellt blåbär. Det bästa med proviva är också att det finns så många smaker att man aldrig hinner tröttna på en. Så länge man inte bara köper samma förstås. Haha. Har inte riktigt bestämt mig för vilken som är favoriten. Men hallon ligger sjukt bra till...

Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen. Funderar på om jag eventuellt har haft lite feber inatt, för jag svettades som en gris. Eller så berodde det bara på den sanslösa värmen som råder i mitt rum. Det är nästan outhärdligt när Marcus dessutom ligger under täcket. Nästan tur att han inte gjorde det inatt. I och för sig har vi börjat sova med öppet fönster, och det sitter ju inte i vägen. Iallafall inte så länge myggen håller sig borta.

Jaja, nog om proviva och värmen. Duschen var det nu, och sen tror jag minsann att jag får besök. Wonderful!

Kommentarer
Postat av: boe

jag gillar proviva mango mest faktiskt!

2008-05-06 @ 13:40:04
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback