Design by: Josefin

heal the world

Efter imorgon är ytterligare fyra uppgifter ur vägen och kvar återstår bara gruppredovisning i svenska, komplettering i matte c och religionsprov. Halleluja! Sen ska jag bara njuta av det underbara liv man tvingas utstå när man ska ta studenten. Nej, det är faktiskt inte speciellt jobbigt. Jag känner mig riktigt lycklig faktiskt!

Mellan varven har jag faktiskt hunnit med en fika med underbara Mikaela! Det var på tok för längesen och det var alldeles för trevligt för att inte upprepas. Vi har kommit överens om att göra massor med saker tillsammans i sommar. Och den här gången känner jag på mig att det inte bara är snack.

Ellen lyckades även få punktering på sin bil idag. Det är ju faktiskt lite roligt. Men det är åtgärdat nu, och GFA 923 rullar omkring på vägarna igen. Det känns bra.

Nej, nu ska jag göra klart min sista psykologiuppgift och sen ska jag åka ut till Marucs! Eller, han är ju här så det blir inget överlyckligt återseende, men det kan ju vara skoj ändå. Ska pallra mig till skolan till 8.25 imorgon fast jag inte börjar förrän 10.35 egentligen. Duktigt! Då blir det marknadsföring för hela slanten,  för imorgon ska jag faktiskt ha muntligt prov med Fredrik. Har tänkt kirra mitt betyg. Vi får se hur han ser på saken.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback