Design by: Josefin

i thought we were good

Sitter och väntar på Åsa som gör sin första mattekomplettering. Hoppas det går bra för henne. När hon är klar är det dags att bege sig hemåt och vara glad över att helgen är här och att det innebär två klassfester. Wonderful! Ikväll blir det ölbrännboll med lite förfest hos Ida. Vi har bjudit in kanadensarna som är här på hockeyläger. Kan ju bli lite spännande. Dom ska ringa Emelie vid sex eller så. "Jag tänker ju inte svara!" Haha. Men det löser sig. Dom är säkert bra på brännboll. Starka som hästar är dom iallafall. Vi är inte riktigt lika bra. Så vi får väl se hur det här slutar.

När jag kommer hem ska jag nog klicka hem ytterligare ett par plagg från H&M. Det är verkligen mitt nya intresse. Det bästa är att det nog är värt det även om pengarna försvinner fortare än smör i solsken. Äh, det ordnar sig också. Studiebidrag idag också ju!

Frågan är: kommer jag verkligen vinna 10 000 på tianlotter?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Nu är det klassfest!

2008-05-30 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback