Design by: Josefin

it's all coming back

Det verkar vara en varm dag idag. Det är väl skönt. Dock lite mindre skönt för mig som är sjuk och svettades som en galning hela dagen igår. Men det får väl gå. Nu sitter jag och gör klart det sista inför projektredovisningen som börjar 12.15. Det ska nog gå bra, trots att jag inte är så väl förberedd. För om sanningen ska fram, när var jag det sist? Just det, ingen kommer ihåg.

Efter besöket i skolan blir det att åka hem och eventuellt aktivera sig med något vettigt innan min älskling kommer. Kvällen har sen att bjuda på lagfoto, prova balklänning samt titta på fotboll. Hoppas det fina vädret håller i sig så blir det nog en trevlig kväll. Eller ja, det blir det nog ändå så länge Marcus är med.

Ja, det var det. Dags att ta tag i det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback