Design by: Josefin

let us live forever

Har precis suttit och pluggat spanska på mattelektionen. Tobbelito tyckte det var bra att vi tog ansvar för våra studier. Eller, han sa inget om det, men man såg i hans ögon vad han tänkte. Eller nåt. Om en kvart är det dags att skriva den där skiten och sen behöver jag inte koncentrera mig något mer på spanska. Åtminstone inte fram till dess att jag kommer på att jag ska börja plugga spanska igen. Vi får se hur det blir med den saken.

Efter spanskan blir det psykologi och sen lunch på Coffee House. Det ska bli gooott. Ska hinna med att sola med Ellen också, innan det är dags för dagens sista lektion, religion.

Ikväll ska jag väl kanske försöka träna, men har faktiskt ingen lust över huvud taget. Dessutom måste jag läsa i min förbannade bok. Måste även kasta ett öga åt semifinal nummer 2 i Eurovision Song Contest. Charlotte Perrelli FTW! Kind of.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback