Design by: Josefin

my heart belongs to you

Inte blåser det kallt iallfall. Det är ett som är säkert. Det är så varmt så att man har riktigt svårt att sitta still. Jag läste ett kapitel i en bok som jag borde läst för längesen. Men nu pallade inte min förkylda kropp mer, så jag begav mig in igen. Får se om jag spenderar ytterligare tid i solen senare. Jag borde. För så länge det är så här fint väder ute blir det pannkaka för mig om jag solar solarium. Då blir jag röd som en kräfta, och det är inte riktigt det som är min avsikt.

Min baby har åkt till Norrköping, för ikväll är det ju dags för IFK Norrköping-AIK. Och det är ju aaasviktigt. Jag funderar faktiskt på att se matchen på tv. Har jag fått fnatt?!

Studenten närmar sig med stormsteg! Vilket kaos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback