Design by: Josefin

never let me go

Har skickat iväg två uppgifter nu. Inte illa. Det tar bara emot jävligt mycket att ta tag i svenskan, som egentligen är det viktigaste av allt. Dock känns det som att jag inte vill anstränga mig för mycket i onödan. För om sanningen ska fram så spelar det nog inte så stor roll hur mycket jag än gör mig till. Det kommer inte att gå iallafall. Boken är för svår för mig, och det kommer inte räcka till mer än VG iallafall. Och vg får jag ändå, hur mycket jag än gör bort mig på den här uppgiften. Känns nästan viktigare att göra en skitbra psykologiinlämning och hoppas på MVG där istället. Dock har jag ingen aning om jag ligger till, så varför anstränga sig?! Det är nog ovissheten som är värst.

Nu är jag på ett sånt där jobbigt blogghumör igen. Det innebär att jag måste plugga, men kommer avbryta pluggandet stup i kvarten för att blogga om hur tråkigt jag har. Spännande. Ska iallafall ta en paus sen och färga min systers hår, tror jag. Det har hon bett om. Dessutom är Marcus och klipper sig och han har lovat att komma hit och visa upp sig sen innan träningen. Det var ju snällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback