Design by: Josefin

supposed to be

Tog nyss ett tuggummi som smakade spya. Inte så värst gott kanske. Men jag är ju inte den som är den.

Nästan hela den här dagen har gått åt till projektet som ska vara klart på måndag, och jag har faktiskt kommit en bra bit på väg. Jag har bara en intervju som ska sammanställas och efter det ska jag knåpa ihop en innehållsförteckning och sen är skiten klar! Och det ska verkligen bli skönt! Att det sen väntar ett antal andra grejer som måste göras klart, det är en annan femma. Det är bara sex veckor kvar nu. Och sex veckor måste jag bara stå ut. Sen är det över. Ge mig!

Ikväll blir det utgång. Det skulle styras någon sorts klassfest, men jag är tveksam till om det kan kallas det. Ett som är säkert är iallafall att jag ska inta Madickens lägenhet med Cilla, Ellen och Emelie(?) i sällskap. Hoppas det finns singstar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback