Design by: Josefin

take me, i'm yours

Pluggveckan number one har startat, och det är inget jag känner speciellt starkt inför. Men det är slutbetygen som står på spel och det är bara tre veckor av gymnasietiden kvar. Håll ut! Jag antar att det kommer kännas värt det i efterhand. Det känns lite sisådär att stå på flaket och skrika "FYFAN VAD VI ÄR BRA!" när vi inte har lagt så mycket som två strån i kors. Med andra ord, det är kanske dags att för första gången under den här tiden verkligen anstränga sig, så att man kan vara lite stolt iallafall. Det skulle nog sitta fint.

För att orka med den här eftermiddagen åkte jag och köpte kanelgifflar. Förbannat gott. Köpte även diverse lotter för 65 kronor. Jag kände att pluggandet skulle kännas en aning lättare om jag började eftermiddagen med att skrapa fram 100 000 på triss, eller åtminstone 1000 kronor på en tianlott. Jag vann 10 kronor. Heja mig!

Det värsta med det här är att jag inte vet var jag ska börja. Jag tror jag tar det lättaste. Hej marknadsföring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback