Design by: Josefin

take your passion

Upptäckte nu hur fet min bloggfrånvaro har varit. Dags att styra upp kanske?!

Igår var det dags för studentbalen. Jag hade väl inga direkta förväntningar, men det var roligt. Dock inte värt att lägga ut tusentals kronor på. Men det hade jag ju inte gjort heller, så allt var frid och fröjd. Sällskapet höll verkligen världsklass, och det är ju alltid ett stort plus i kanten. Vilket underbart gäng 89:orna är, som jag får äran att ta studenten tillsammans med. Det finns ingenting att klaga på. Och så ska det väl vara, antar jag.
Jag hade tyvärr ingen kamera med mig. Men om man är nyfiken får man väl hålla ögonen öppna i bloggar, bilddagböcker och på facebook, så ska man nog kunna hitta bilder på både det ena och andra. Spännande.

Idag blir det nog faktiskt till att plugga en del. Jaja, vi får se hur det blir med den saken. Inte ens mina två sista pluggveckor i skolan någonsin kan jag ta tag i saker. Det är ju fruktansvärt.
Om en timme ska vi till mormor och äta. Det ser jag verkligen fram emot. Senare under eftermiddagen kommer Marcus, och då ska vi väl hjälpas åt med varandras plugg. Och då kommer det faktiskt bli någonting gjort. Om vi känner att vi hinner och om vädret tillåter (vilket det ser ut att göra) kanske vi tar en sväng förbi Värmbols IP och tittar på när grabbarna tar emot Rynninge. Jaja, det får tiden utvisa.

Nu väntar jag som mest på att det ska bli Charlottes tur i reprisen av ESC. Även om jag faktiskt gillar det där konceptet kan jag tycka att det har urartat en aning. Ring mig nästa gång ett västland vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback