Design by: Josefin

these are the days of my life

För varje vecka som går blir lektionerna som återstår i varje ämne färre och färre. Jag ska snart gå på en av de allra sista spanskalektionerna. Jag tror man skulle formulerat någon sorts uppsats till idag, men det har jag faktiskt inte gjort. Istället blir det nu att koncentrera sig på den betygsavgörande uppsats som ska skrivas på torsdag. Heja mig! Det blir till att råplugga verb i alla dess tempusformer både idag och imorgon. Jag måste dessutom läsa klart den där jävla boken. Begriper inte hur jag ska lyckas. Men när dom två grejerna är ur världen ska jag ta tag i det övriga som återstår. Viktigast där är psykologin, som jag utan problem hinner med under nästa vecka, och un poco de marknadsföring. Det ska jag nog kunna åstadkomma. Efter det blir det mattekomplettering och religionsprov. Det känns överkomligt. Måste dessutom skriva nån sorts fördjupning i musiken. Funderar på att skriva om Ted Gärdestad. Hans öde är inte helt ointressant, och det känns inte speciellt problematiskt att skriva ihop några sidor om honom. Så får det bli!

Imorgon firar mamma och pappa 20 år som gifta. Det är ju mysigt. Jag och Marcus tänkte köpa lite blommor och sådär. Antar att Malin och Erik får vara med på ett hörn också.

Jaja, spanska om 10 minuter. Snart dags att bege sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback