Design by: Josefin

they don't mean a thing

Inatt fick jag återigen ont i halsen. Ingen jättechock kanske eftersom Marcus precis blivit frisk. Hoppas det inte blir något långvarigt för mig bara. Sånt har jag hunnit tröttna på. Det här resulterade i att jag blev hemma från skolan. Och det gjorde visst ingenting eftersom vi bara hade en lektion där vi ändå inte gjorde någonting. Den här förmiddagen har jag istället passat på att skicka iväg mitt projekt, göra klart en psykologiuppgift och skickat iväg den också och hunnit börja med en uppgift i marknadsföring, som jag faktiskt snart är klar med. Alltså kommer jag hinna göra klart den idag och lämna in imorgon eller på onsdag, beroende på sjukdomen. Ytterligare en psykologiuppgift ska göras, och sen ligger jag helt plötsligt hyffsat bra till. Det är ju inte fy skam. Dock måste jag läsa tre böcker på ungefär tre veckor, och det kanske kan vara läge att börja med det? Men inte idag, för jag orkar inte pallra mig ner till biblioteket för att låna. Och ja, det är en speciell bok jag måste läsa.

Nu har jag varit riktigt duktig, om jag får säga det själv. Det innebär att jag nu sitter och väntar på att min fiskgratäng som står i ugnen ska bli klar. Och sen blir det nog en film och mys i soffan ett par timmar fram över. Det låter inte helt fel. Så får vi se vad jag orkar med efter det. Ja, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback