Design by: Josefin

they say i look fine

Nu är jag hemma efter lite mys på stan med Ellen och Emelie. Vissa inköp gjorde att jag blev ännu mer pepp på morgondagen och övriga studentfester. Trodde inte det var möjligt. Imorgon ska jag sjunga singstar som aldrig förr! Dessutom gick det över förväntan på vårt nationella prov i matte c. Det var ju intressant.
På religionen tittade vi på Solstorm. Den var bra och spännande. Ska diskutera detta nästa torsdag. Vår lärare i religion är sjuuukt slapp. Och det behövs i det övriga kaoset.

Om någon timme tror jag bestämt att Marcus kommer hit. Har inte riktigt utrett hur det blir. Men jag hoppas ju såklart. Känner inte riktigt att vår planering är solklar. Men det ordnar sig alltid. Funderar på om jag ska läsa några sidor i min bok kanske. Dock är jag orolig över att jag isåfall kommer somna. Och då är det ju ingen vits. Ska nog läsa lite om den på internet iställlet. Lite kött på benen skadar ju aldrig. Ibland älskar jag mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback