Design by: Josefin

you say you dream of my face

Nu har jag gjort mig av med ytterligare en lite släpande uppgift. Iallafall halva. Resten går fort, så det gör jag i eftermiddag. Efter att jag hjälpt mamma med strykningen. Jag är så himla duktig. Egentligen borde man väl hjälpa till oftare. Men det är lättare sagt än gjort.

Idag ska vi börja med vår studentkalender. Tjoho! Haha. Nej, men igår hade vi BARA studentsnack och aktivitetsplanering hela klassrådet och det bidrog till att jag nu känner mig fruktansvärt pepp inför studenten! Jag satt i matsalen och var helt lycklig och bara log. Haha. För första gången kände jag att det är riktigt nära nu. Framför allt känns det inte så stressande längre. Jag känner faktiskt att jag har kontroll. Även om det är mycket att göra nu.

Efter den här mysiga dagen blir det fotboll på IP med världens bästa. Det blir säkert great det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback