Design by: Josefin

can't resist this strange attraction

Är ledig tre dagar i streck nu. Det är inte alltid det händer, men det är ofta väldigt välkommet. Inte för att det är så jobbigt att jobba, men det är ju skönare att bara kunna göra vad man vill utan att passa en tid. Och så behöver man inte göra sig iordning heller om man inte vill. Det är kanon.
Såå, vad ska jag hitta på idag? Förmodligen ingenting. Jag har blivit helt fruktansvärt slö. Om någon vill hitta på något imorgon eller på torsdag är det bara att höra av sig!

Måste ta bort mitt nagellack också. Det har flagat sjukt mycket, och eftersom nagellacket är ljusrosa ser mina naglar nu ut som på en femåring who's wanna be a princess. Där var jag fyndig. Och häftig.

Jag undrar vad jag ska se för film idag? Fan så sorglig jag är. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback