Design by: Josefin

get this party started

Fan också. Jag skrev ett sjukt långt och ändå rätt givande inlägg som försvann. Jag har inte ork att göra om det. Det innebär att det här inlägget blir ett tråkigt inlägg i raden av alla andra tråkiga inlägg jag skriver. Fan också. Jag har iallafall varit vaken en timme, hunnit äta frukost samt spanat in allt jag för tillfället känner för här vid datorn. Detta innebär att jag ska kila iväg och aktivera mig med något annat. Frågan är bara med vad? Till lunch ska jag äta pastasallad som jag fixade ihop åt laget igår. Det blev lite över, därför ska jag mumsa i mig lite grann själv också. Sen blir det dags för jobb. Och direkt efter jobbet bär det av mot Flisan, där kvällens party startar. Jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback