Design by: Josefin

i hope my boyfriend don't mind it

Den lediga söndagen bestod av en liten tur till Norrköping med mamma samt fotbollsträning. Jag har inte tränat fotboll sen innan studenten. Och det var faktiskt roligt. Konditionen var ju inte den bästa, men jag var hyffsad vän med bollen iallafall. Tur det. Dock saknades det ju en hel del matchtempo. Men jag har inte förväntat mig annat.

Efter träningen tittade jag på Sanningens Ögonblick. Är det inte underbart roligt? Det roligaste under gårdagens program var den första tjejens pappa som såg toookbesvärad ut på, i princip, samtliga frågor. Jag förstår också att man innerst inne inte vill veta att ens dotter gillar att bli fotograferad när hon har sex. Men att hon skulle titta ifall det visades en avrättning på tv kan väl inte vara så himla farligt? Hur som helst så var han jätterolig och hela programidén är faktiskt både hemsk och rolig. Mest rolig. Om man har massa hemligheter kanske man inte ska vara med, helt enkelt. Svårare än så kan det ju inte vara.

Idag har jag ytterligare en ledig dag. Just den här dagen ska innebära besök på resebyråerna i den här staden tillsammans med Rebecca. Vi är på G nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback