Design by: Josefin

i'm just a girl

För att göra en lite längre historia kort så hade jag väldigt roligt i fredags hemma hos Emelie och Danne. När det roliga tog slut åkte jag och träffade Marcus och hans hockeyvänner. Där dom var var det verkligen jättetorrt så vi begav oss hemåt. Inte mer än rätt, kan jag tycka. I övrigt har jag faktiskt bara jobbat i helgen. 12-19 igår och 15-21 idag. Imorgon ska jag jobba 16-21 och sen är det ju inte mer än rätt att jag är ledig tisdag, onsdag och torsdag. Det är jag ju verkligen värd.

Så ja. Vad händer nu? Det finns typ ett alternativ och det är sängen. Känns överkurs att sätta på en film. Men jag kanske gör det ändå. Jag har ju trots allt sovmorgon.

Kommentarer
Postat av: ÅSA

ehm, jo jag tänkte.. ska vi inte åka till london som au pairer ist? närmare hem till pojkvänner men ändå äventyr? vi pratar om det på fikan i veckan! den firman jag hittat kräver inteheller ett helt år borta.

2008-11-03 @ 18:59:33
Postat av: sara

det låter bra! bokar in det som samtalsämne på fikan! pusss

2008-11-03 @ 22:22:08
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback