Design by: Josefin

it's a free ride

Igår upptäckte jag att mina jeans har spruckit. Det är typ dom enda jeans jag använder och därför överväger jag att sminka mig (bums!) för att sedan ta mig ner på stan och köpa ett par nya. Nej, det är väl inget höjdarutbud i den här stan kanske, men JC brukar faktiskt alltid ha några par som faller mig i smaken. Och nej, på Factory Outlet hittar jag aldrig någonting, speciellt inte jeans så det är inte värt en tripp ut dit. Jag ser inte heller var jag skulle hitta bra jeans i någon annan stad heller, så jag tror helt enkelt att jag tar mig en tripp till vårt egna centrum. Fast jag kanske väntar till Marcus slutar. Då får man iallafall smakråd.

Förde precis över 5000 kronor från mitt lönekonto till mitt sparkonto. Det känns faktiskt bra. Risken är annars att jag får för mig att jag är rik och bränner allt. Apropå det klickade jag nyss hem lite kläder från H&M igen. Baaara basplagg. Finns det någon butik som har bättre och billigare basplagg än H&M?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback